Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar. Bekijk het actuele aanbod voor de beschikbare opties.

Dialoogtafel + lunch

Op 24 juni wordt in Wijkcentrum Pluspunt een dialoogtafel georganiseerd voor (met name oudere) LHBTIQ+-bewoners. In een rustige en veilige setting gaan deelnemers met elkaar in gesprek over het thema ‘jezelf mogen zijn’. De bijeenkomst is bewust niet feestelijk, maar gericht op herkenning, gelijkwaardigheid en het delen van ervaringen, met aansluitend een gezamenlijke lunch. Naast ontmoeting en support wordt met deze bijeenkomst ook inzicht opgehaald in mogelijke behoeften voor toekomstig (structureel) aanbod van Participe.

Aanmelden kan via: www.participe-amstelland.nu/pride

Heb je een beperking of toegankelijkheidsbehoefte? Neem gerust contact op met de locatie om samen te kijken naar de mogelijkheden.

Prijzen

  • Gratis

Kaartelementen overslaan

Elke maand de leukste tips in je mailbox?